tisdag 28 juni 2011

Besiktning

Japp då är det dags att besikta min (Jenniefers) motorcykel på torsdag. I sista minuten skulle man kunna säga, men bättre sent än aldrig. Hade jga inte hunnit nu så hade jag fått åka långt för att besikta den eftersom besktningen här stänger i Juli.
I Juli är det ju tänkt att jag och min käre Calle ska göra en resa ut i världen. Just nu mailar jag med några som gjort resan förut för att lägga rutten. Ska verkligen bli jätteroligt!!


Sidan för GPS Rutter är uppdaterad och nu lösenordsskyddad. Det kostar ingenting men för att få lösenordet vill vi att du anger din email. Just nu ligger bara en rutt där från Adventure days men det kommer komma mer. Vill du dela med dig av rutter så kontakta oss mer än gärna.

Facebooksidan ska vara uppdaterad med. Ni bör nu mötas av en stor bild innan ni kommer in i loggen.  Hjälp oss gärna att bli flera i gruppen genom att sprida den.

Nej nu ska jag lämna datorn och ge mig ut i solen en liten svängom!!
Jenniefer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar