måndag 26 september 2011

På Grusbus uppåt i Sverige

Sent igår efterminddag bar det av. Jag och ett gäng grabbar skulle det bli så jag kände mig lite nervös för jag har hört hur de brukar peppa varandra och vilket tempo det brukar bli. Men Calle vet ju mitt tempo så han får anpassa sig helt enkelt. Eller så får väl jag gasa på utav bara fasen.

Sist hämtade vi Jakob och han har planerat rutter så de satt vi och laddade över när vi kom fram till Selmas SPA i Sunne sent igår kväll.

Från slätta var det 5 hojar på släpet, ni ser min i mitten ;)
Ja just det grabbarna skulle ju kränga däck med då gick jag in och tog ett glas rött.

Dagens rutt går mot Hagfors.

I karlstad hämtade vi Jakob, bara att spänna loss och spänna spännbanden IGEN


Vi kom fram.

Nu är det dags för frukost och sedan bär det iväg. Himlen är helt blå utan ett enda moln, HELT PERFEKT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar