lördag 30 juli 2011

Resan till Estland

Ja förut kallade vi den på grus och armerad betong men det vill vi ändra.... Estland "the hard way" Eller Estland utan väg....
Helt fantastiskt var det iaf och jag (Jenniefer) längtar tillbaka varje dag. Nu är det dags att presentera en reseberättelse här i bloggen.

Detta avsnitt kommer handla om avresan. Inte så intressant men håll i hatten resten kommer.
Vi åkte med Tallink kl 18:00 från Frihamnen i Stockholm. Det var en del åka runt innan vi hittade var vi skulle checka in men tillslut fick vi åka på färjan.

Innan avfärd lyckades jag få mitt hjärta att raka sig. FINT tycker jag.

När vi kom på färjan vinkade jag hejdå till Stockholm och Sverige skönt skönt skönt.


Något oroade när vi såg livbåtarna och HUR många personer som skulle få plats i varje båt vid eventuell evakuering.


God middag med gott vin.



Paus på däck.



Japp de 15 timmarna gick ganska snabbt och vi tyckte båda att det var helt ok, men det är klart att vi bara ville fram fram fram.

Mer kommer om Offroad Estland

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar